Kuinka puhun ihmiselle PayPalissa?
PayPal on maksutapahtumaalusta, joka on melko turvallinen ja tarjoaa helpon käyttöliittymän rahan lähettämiseen ja vastaanottamiseen eri paikasta. Tätä käyttämällä henkilö voi kohdata joitain tilanteita tai jos haluaa oppia siitä lisää ennen sen käyttöä. Jos haluat olla yhteydessä suoraan edustajaan ja etsit Miten puhun ihmiselle PayPalissa? Sitten voit helposti ottaa yhteyttä elävään henkilöön, sillä sinun on ohjattava tiettyjä asioita. Voit oppia niistä täältä alta.
Se on laajalti käytetty menetelmä, joka tarjoaa epäilemättä parasta asiakastukea. Mutta sinun on edettävä muutamalla vaiheella ja noudatettava niitä tiukasti prosessin yksinkertaistamiseksi. Ennen kuin siirryt eteenpäin, saat virallisen puhelinnumeron tai yhteystietosi suoraan PayPalin verkkosivuilta tai voit käyttää Paypalin asiakaspalvelunumeroa. Varmista, että käytät niitä, jotta voit olla luotettava siinä. Kun soitat PayPal asiakaspalvelunumero Suomi, kuulet ohjeita.
- Soita Paypalin asiakaspalvelunumeroon ja paina #, syötä sitten 2 ja sano, että puhut PayPalin edustajan kanssa.
- Jos sinulla on ongelmia salasanan kanssa tai et voi käyttää tiliäsi, paina 1
- Oletetaan, että sinulla on maksuvaikeuksia. Maksu-kohdassa voit havaita, että siellä on alaryhmiä, kuten Pidot, Hylkääminen, hyvitys tai saldoon liittyviä ongelmia; voit painaa 2.
- Jos haluat luoda tilin tai et tiedä kuinka luoda tili, paina 3. Täällä sinun on jaettava pankkitili, luottokorttitiedot, puhelinnumerot ja paljon muuta
- Paina 4 saadaksesi tietoa maksukiistoista. Tästä saatat löytää myös muita vaihtoehtoja, jotka riippuvat tilanteestasi.
- Paina 5 hallitaksesi liiketoimintaan liittyviä asioita, joita kutsutaan myös yritysratkaisuiksi. Täältä saat tietoa maksusta tai tilauksesta.
- Paina 0, jos huomaat, että olet unohtanut jonkin kohdan. Tämän avulla voit helposti toistaa koko valikon ja sen katkaisematta puhelua. Se auttaa sinua saamaan henkilön ilman aikaa.
- Siirry PayPal-verkkosivuston viralliselle verkkosivustolle
- Napsauta "ota meihin yhteyttä" -sivua
- Sivun alareunassa näet PayPal-viestin meille -osion
- Täällä sinun on pudotettava kysymys, ja näet pienen chat-laatikon
- Joissakin tapauksissa he antavat sinun nähdä joitakin kysymyksiä, joihin sinun on vastattava, ja ottaa sitten yhteyttä PayPalin edustajaan
- Siirry Ota yhteyttä -osion alaosaan
- Varmista, että teet tämän virallisella verkkosivustolla
- Seuraavaksi, vihdoinkin, näet "resoluutiokeskus"-vaihtoehdon
- Tässä sinun on mainittava PayPal-kirjautumistietosi ja jätettävä kysymyksesi, niin edustaja vastaa sinulle.
Comments
Post a Comment