Kuinka voin ottaa yhteyttä Norton Securityyn?

 Ei tarvitse kysyä, kuinka paljon työhön liittyviä asioita teemme kannettavissa ja tietokoneissamme, ja kaikki verkossa oleminen on muuttunut radikaalisti. Covidin vaikutus tekee myös lähes kaiken verkossa, ja tämän myötä on entistä tärkeämpää, että suojaat tietokoneesi Norton Securityn avulla. Entä jos sinulla on Nortonin kanssa ongelmia, jotka on korjattava välittömästi, tai haluat kerätä tietoja esimerkiksi tilauksen peruutuksesta ja hyvityksestä? Siksi sinun on tunnettava käytettävissä olevat menetelmät, joiden avulla voit ottaa yhteyttä Norton Securityn asiakastukeen, jotta he voivat ratkaista virustorjuntaan liittyvät ongelmat ja tarjota tietoa sinulle tärkeistä asioista.


Tapoja ottaa yhteyttä Norton Securityyn

Jotta voit tehdä valituksen ja kerätä tietoja tai ratkaisuja ongelmiin, sinun on ensin tiedettävä, kuinka ne ratkaistaan. Norton Security on ainoa, joka voi ratkaista kaikki nämä kyselyt. Sinun on kuitenkin tiedettävä käytettävissä olevat tavat ottaa yhteyttä Nortoniin. Kaikki yhteydenottovälineet on annettu alla:

Yhteyden muodostaminen puhelimen kautta: Jos et halua tuhlata aikaasi ja haluat muodostaa yhteyden Norton Securityn asiakastukeen välittömästi, Nortonin tietoturvayhteysnumero on nopein tapa. Nortonin edustaja keskustelee kanssasi ja ratkaisee kaikki kysymykset, joihin etsit vastauksia. Jos mahdollista, he ratkaisevat ongelman puhelimitse tai käyvät luonasi korjaamassa sen. Noudata alla annettuja ohjeita puhuaksesi elävän henkilön kanssa Norton Securityssa:

  • Soita Norton Securityn asiakaspalvelunumero, ja käy läpi IVR-menetelmä.
  • Sinun on valittava ensimmäinen avain, jos haluat tehdä tilauksen Norton Securityn kanssa.
  • Jos haluat tietää Norton Securityn palveluista, paina kaksi.
  • Jos haluat saada tietoja tilauksestasi, sinun on painettava kolme.
  • Sinun on painettava neljä saadaksesi tietoa heidän tilaustarjouksistaan ja -suunnitelmistaan.
  • Jos haluat puhua Nortonin asiakaspalvelupäällikön kanssa, sinun on painettava viisi.
Yhdistä live chatin kautta: Toinen tapa ottaa yhteyttä Nortonin asiakastukeen suoraan ja nopeasti on Nortonin asiakaspalvelun chat. Live-chat-agentti kuuntelee kysymyksesi ja ongelmasi huolellisesti ja tarjoaa arvokkaita ratkaisuja ja ohjeita, jotta kokemuksesi Nortonin kanssa on entistä parempi. Seuraa alla olevia ohjeita päästäksesi viruksentorjuntaohjelman live-chat-tukeen:

  • Vieraile Norton Securityn virallisella verkkosivustolla https://us.norton.com/
  • Valitse yläreunan Tuki-osiosta Asiakastuki.
  • Napsauta sivun alareunassa olevaa viestimerkkiä.
  • Virtuaaliassistentti Kate on käytettävissäsi keskustelemaan kanssasi.


Yhteyden muodostaminen sähköpostitse: Vaikka sähköpostin käsittely ei ole nopeaa ja vie päiviä kyselyjesi ratkaisemiseen tai kysymyksiisi vastaamiseen, ne tarjoavat parhaat ja arvokkaimmat ratkaisut. Voit lähettää palautetta, tehdä valituksen tai kehua, ja he toimivat sen mukaisesti. Sinun on laadittava sähköposti, lisättävä kaikki kyselysi tai palautteesi, niin he palauttavat sinut takaisin mahdollisimman pian. Norton Securityn sähköpostiosoite on mainittu alla:

  • spam@nortonlifelock.com.
Yhdistä sosiaalisen median kautta: Se on sinulle kätevin tapa ottaa yhteyttä Nortonin asiakasjohtajaan. Sosiaalinen media on osa jokapäiväistä rutiiniamme, ja tämän rutiinin välissä voit ratkaista virustorjuntaan liittyviä ongelmia. Sinun on päästävä Nortonin sosiaalisen median alustoihin ja kirjoitettava kyselysi postaukseen ja tunnistettava ne tai viestittävä ne. Kaikki Norton Securityn sosiaalisen median kahvat on lueteltu alla:


Voinko peruuttaa Nortonin ja saada rahani takaisin?


Ennen kuin teet peruutus- tai hyvityspyyntöä, sinun on tunnettava kaikki peruutus- ja hyvityskäytännön ehdot, jotta sinulla ei ole suuria vaikeuksia peruuttaa peruutus. Alla on lueteltu kaikki politiikan tärkeät kohdat. Käy ne läpi ja valista itsesi:

  • Jos ostat vuositilauksen Norton Securityn kanssa, he antavat sinulle 60 päivän rahat takaisin -takuun.
  • Jos peruutat tilauksesi 60 päivän kuluessa sen ostamisesta, voit saada Norton-asiakaspalvelumaksusi takaisin.
  • Jos peruutat tilauksen, sinun on poistettava kaikki ohjelmistoon liittyvät kopiot ja asiat.
  • Samaa peruutus- tai palautuskäytäntöä ei noudateta, jos olet maksanut kolmannen osapuolen kautta.
  • Kuukausitilauksesta ei saa hyvitystä. Jos peruutat tilauksen, se ei uusiudu automaattisesti ensi kuussa.
  • Käsittely-, toimitus- tai muita viranomaiskuluja ja veroja ei palauteta.
  • Jos olet ostanut Norton ultimate help desk -vuositilauksen, se on oikeutettu hyvitykseen vain, jos peruutat 60 päivän kuluessa ostosta.

Tilauksen peruutustavat ovat alla:


Verkon kautta: Voit peruuttaa tilauksesi pyytämättä apua Norton Securityn asiakastuelta. Se on helppoa ja sen voi tehdä hetkessä. Sinun tarvitsee vain noudattaa joitain annettuja yksinkertaisia ohjeita, ja voit käyttää tilaustasi ja peruuttaa sen:

  • Vieraile Norton Securityn virallisella verkkosivustolla https://us.norton.com/
  • Napsauta "Oma tili" oikeassa yläkulmassa.
  • Kirjaudu sisään tunnuksellasi lisäämällä sähköpostiosoitteesi ja salasanasi.
  • Siirry valikkoon ja valitse peruutus kaikista annetuista vaihtoehdoista.
  • Noudata lisäohjeita ja pyydä tarvittaessa hyvitystä.
Puhelimella: Se on nopein tapa pyytää Nortonin asiakastuen johtajaa peruuttamaan tilauksesi. Voit myös kerätä tietoja peruutuksesta ja hyvityksestä, ja he vastaavat kaikkiin kysymyksiisi tarkasti. Nortonin turvallisuuspuhelinnumero on alla:

Yllä olevat tiedot auttavat sinua ottamaan yhteyttä Norton Tuki Suomi, joka auttaa sinua peruutuksissa, hyvityksessä ja heidän palveluihin liittyvissä ongelmissa. Heidän yhteystietojensa ja yhteydenottotapojensa tunteminen on pakollista, jos haluat työskennellä sujuvasti etkä kestä edes pientä haittaa tietokoneiden kanssa. Jos haluat lisätietoja, siirry Norton Securityn viralliselle verkkosivustolle.

Comments

Popular posts from this blog

Kuinka puhun ihmiselle PayPalissa?

Kuinka peruutan Avast-tilaukseni? (Pyydä hyvitystä)

MITEN VOI OTTAA YHTEYTTÄ AMAZONIN ASIAKASPALVELUUN?