Kuinka voin ottaa yhteyttä Norton Securityyn?
Ei tarvitse kysyä, kuinka paljon työhön liittyviä asioita teemme kannettavissa ja tietokoneissamme, ja kaikki verkossa oleminen on muuttunut radikaalisti. Covidin vaikutus tekee myös lähes kaiken verkossa, ja tämän myötä on entistä tärkeämpää, että suojaat tietokoneesi Norton Securityn avulla. Entä jos sinulla on Nortonin kanssa ongelmia, jotka on korjattava välittömästi, tai haluat kerätä tietoja esimerkiksi tilauksen peruutuksesta ja hyvityksestä? Siksi sinun on tunnettava käytettävissä olevat menetelmät, joiden avulla voit ottaa yhteyttä Norton Securityn asiakastukeen, jotta he voivat ratkaista virustorjuntaan liittyvät ongelmat ja tarjota tietoa sinulle tärkeistä asioista.
Tapoja ottaa yhteyttä Norton Securityyn
Jotta voit tehdä valituksen ja kerätä tietoja tai ratkaisuja ongelmiin, sinun on ensin tiedettävä, kuinka ne ratkaistaan. Norton Security on ainoa, joka voi ratkaista kaikki nämä kyselyt. Sinun on kuitenkin tiedettävä käytettävissä olevat tavat ottaa yhteyttä Nortoniin. Kaikki yhteydenottovälineet on annettu alla:
Yhteyden muodostaminen puhelimen kautta: Jos et halua tuhlata aikaasi ja haluat muodostaa yhteyden Norton Securityn asiakastukeen välittömästi, Nortonin tietoturvayhteysnumero on nopein tapa. Nortonin edustaja keskustelee kanssasi ja ratkaisee kaikki kysymykset, joihin etsit vastauksia. Jos mahdollista, he ratkaisevat ongelman puhelimitse tai käyvät luonasi korjaamassa sen. Noudata alla annettuja ohjeita puhuaksesi elävän henkilön kanssa Norton Securityssa:
- Soita Norton Securityn asiakaspalvelunumero, ja käy läpi IVR-menetelmä.
- Sinun on valittava ensimmäinen avain, jos haluat tehdä tilauksen Norton Securityn kanssa.
- Jos haluat tietää Norton Securityn palveluista, paina kaksi.
- Jos haluat saada tietoja tilauksestasi, sinun on painettava kolme.
- Sinun on painettava neljä saadaksesi tietoa heidän tilaustarjouksistaan ja -suunnitelmistaan.
- Jos haluat puhua Nortonin asiakaspalvelupäällikön kanssa, sinun on painettava viisi.
- Vieraile Norton Securityn virallisella verkkosivustolla https://us.norton.com/
- Valitse yläreunan Tuki-osiosta Asiakastuki.
- Napsauta sivun alareunassa olevaa viestimerkkiä.
- Virtuaaliassistentti Kate on käytettävissäsi keskustelemaan kanssasi.
- spam@nortonlifelock.com.
- Twitter - https://twitter.com/norton
- Instagram - https://www.instagram.com/nortonsecurity/
- Facebook - http://www.facebook.com/Norton
Voinko peruuttaa Nortonin ja saada rahani takaisin?
- Jos ostat vuositilauksen Norton Securityn kanssa, he antavat sinulle 60 päivän rahat takaisin -takuun.
- Jos peruutat tilauksesi 60 päivän kuluessa sen ostamisesta, voit saada Norton-asiakaspalvelumaksusi takaisin.
- Jos peruutat tilauksen, sinun on poistettava kaikki ohjelmistoon liittyvät kopiot ja asiat.
- Samaa peruutus- tai palautuskäytäntöä ei noudateta, jos olet maksanut kolmannen osapuolen kautta.
- Kuukausitilauksesta ei saa hyvitystä. Jos peruutat tilauksen, se ei uusiudu automaattisesti ensi kuussa.
- Käsittely-, toimitus- tai muita viranomaiskuluja ja veroja ei palauteta.
- Jos olet ostanut Norton ultimate help desk -vuositilauksen, se on oikeutettu hyvitykseen vain, jos peruutat 60 päivän kuluessa ostosta.
Tilauksen peruutustavat ovat alla:
- Vieraile Norton Securityn virallisella verkkosivustolla https://us.norton.com/
- Napsauta "Oma tili" oikeassa yläkulmassa.
- Kirjaudu sisään tunnuksellasi lisäämällä sähköpostiosoitteesi ja salasanasi.
- Siirry valikkoon ja valitse peruutus kaikista annetuista vaihtoehdoista.
- Noudata lisäohjeita ja pyydä tarvittaessa hyvitystä.
Comments
Post a Comment