MITEN VOI OTTAA YHTEYTTÄ AMAZONIN ASIAKASPALVELUUN?

 Amazonin asiakaspalveluun voi ottaa yhteyttä useilla tavoilla. Mutta ihmisten on vaikea löytää yhteysnumeroaan tältä jättimäiseltä verkkosivustolta. Live-henkilön kanssa puhumisen lisäksi ihmiset voivat ottaa yhteyttä amazoniin myös laulussa ja sähköpostitse. Kaikki nämä palvelut tarjoavat ammattilaiset, jotka ovat perehtyneet kaikkiin temppuihin ja vinkkeihin. He ratkaisevat kaikki tilisi palauttaminen tuotteisiin liittyviin kyselyihin. Joten, olipa sinulla ongelma tilissäsi tai haluatko palauttaa tuotteesi, voit yksinkertaisesti esittää kyselysi sovelluksesta.


Kuinka voin ottaa yhteyttä Amazonin asiakastuen johtajiin chatin kautta?

Online-chat on paljon parempi kuin suoran puhelun odottaminen. Voit esittää kyselysi chatissa ja keskustella ammattilaisen kanssa noudattamalla alla olevia ohjeita.

  • Kirjaudu ensin tilillesi mobiilisovelluksella.
  • Napauta sitten kolmea vaakasuuntaista viivaa, jotka ovat käytettävissä näytön vasemmassa yläkulmassa.
  • Vieritä napsautusta alaspäin ja napsauta luettelossa olevaa "Asiakaspalvelu" -vaihtoehtoa.
  • Vieritä sivua alaspäin ja napsauta alareunassa olevaa "ota yhteyttä" -vaihtoehtoa.
  • Seuraavalla näytöllä saat kaksi vaihtoehtoa ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiin.
  • Kun haluat keskustella Amazonin johtajien kanssa, valitse "Chat with customer service" -vaihtoehto.
  • Tämän jälkeen sinut ohjataan chat-osioon syöttämään kyselysi.
Täällä asiakastuen johtajat kysyvät sinulta tarkkaa kyselyäsi ja muita tietoja. Lisäksi tämä chat-vaihtoehto on saatavilla 24*7 kaikille asiakkaille. Jos taas haluat yhdistää ne sähköpostitse, sinun on esitettävä kyselysi työajan sisällä.

Amazonin 24/7-asiakaspalvelun lisäksi voit myös ratkaista kyselysi tai valituksen ongelmasta heidän sosiaalisen median tilillään. Amazon vastaa aina aktiivisesti heidän sosiaalisen alustan kautta saamiinsa valituksiin. Joten jos haluat valittaa tai ottaa esille ongelman viallisesta tuotteesta, voit lähettää sen heidän Twitter- tai Facebook-tililleen.

Kaikista näistä tavoista muodostaa yhteys amazonin 24/7-asiakaspalveluun, ihmiset valitsevat pääasiassa soittopalvelun. Oikea-aikainen ratkaisu on toinen syy, miksi ihmiset arvostivat Amazonin asiakaspalvelua. ennen sitoumusta he varmistavat, että he ymmärtävät asiakkaiden tarkan kyselyn. Jos kysyt heiltä jotain, josta he eivät ole tietoisia, he välittävät puhelusi asianomaiselle osastolle sen sijaan, että antaisivat väärän ratkaisun.

Lisäksi, jos et halua soittaa heille omasta päästäsi tai keskustella heidän kanssaan, voit myös esittää kyselyn takaisinsoittoa varten. Johtaja soittaa sinulle rekisteröityyn numeroosi ja voit sitten keskustella ongelmastasi heidän kanssaan. Yleensä ihmiset välttävät soittamista asiakaspalveluun, koska heidän on odotettava pitkään. Joten jos et halua olla pidossa, takaisinsoiton pyytäminen on viisain päätös. Sinun ei myöskään tarvitse maksaa ylimääräisiä maksuja yhteyden muodostamisesta tukijohtajien kautta.

Toinen tapa tavoittaa amazon prime suomi asiakaspalvelu -keskus on lähettämällä sähköpostia, he ovat antaneet 2 eri sähköpostitunnusta, joilla asiakkaat voivat lähettää kyselynsä suoraan. Mutta on vaikea uskoa, että saat vastauksen molemmista sähköpostitunnuksista yli 48 tunnissa. Ja niin kauan vastauksen odottaminen on melko huolestuttavaa. Joten haluamme ehdottaa, että jos et saa heihin yhteyttä jollain tavalla, voit ottaa heihin välittömästi yhteyttä toisella tavalla epäröimättä.

Tarjoamme Linkedin Suomelle teknistä tukea. voit ottaa meihin yhteyttä Linkedin asiakaspalvelu Suomi.

Comments

Popular posts from this blog

Kuinka puhun ihmiselle PayPalissa?

Kuinka peruutan Avast-tilaukseni? (Pyydä hyvitystä)